Tagi

, , ,

Fascynator jest ozdobą do włosów, może przybierać najfikuśniejsze kształty. Może być też alternatywą dla welonu.

Obserwuję bloga Karoliny od dawna. Widziałam, że zajmuję się między innymi filcowaniem i wyszywaniem. Pomyślałam, że warto by zapytać, czy nie zechciałaby i dla mnie stworzyć coś zgrabnego. Zechciała. W ten sposób nawiązała się całkiem miła znajomość i został uszyto-wyszyty wspaniały fascynator na głowę.

Przedstawiłam Karolinie tak długą listę życzeń i wymogów co do jego wyglądu, że aż dziw, że nie uciekła z krzykiem:) Miał być biały z żółtymi dodatkami, mieć haftowane różyczki, zasłaniać górę i boki głowy, mieć woalkę, najlepiej by zawierał elementy filcu, nie miał rogów i odstających części… Wymagającym klientem byłam, ale mistrz(-yni) prześcignęła moje oczekiwania.

Fascynator ma dodatkową woalkę, którą mogę odpinać, może być mocowany na opaskę lub spinki.

Zresztą, zamiast wielu słów wystarczy kilka zdjęć.

Razem z fascynatorem dostałam malutki prezent.