Tagi

Co jakiś czas przeszukuję internet, by sprawdzić nowinki z dziedziny zabawek. Wybieram w wyszukiwarce opcję „grafika” i oglądam, oglądam, oglądam.. aż coś ciekawego przykuje moją uwagę.

Tak było tym razem, szukałam drewnianych klocków i wypatrzyłam zdjęcie wyróżniające się spośród wszystkich. Porozmawiałam z miłym panem, który produkuje te zabawki i między innymi dowiedziałam się, że klocki powstają z resztek, które zostają po budowie placów zabaw, które ów pan robi na zamówienie. Ponieważ taki plac buduje z różnych rodzajów drewna, klocki mają urozmaiconą fakturę, ciężkość i gabaryty, a to daje mnóstwo możliwości podczas zabawy (niektóre z nich są z kory i świetnie sprawdzają się w kąpieli).

Co tu dużo mówić, klocki są fantastyczne, nigdzie nie widziałam lepszych lub chociaż podobnych.

A TU LINK DO STRONY z klockami i innymi ciekawymi przedmiotami.

