Szukam w internecie inspiracji na domek dla lalek, choć trafniej byłoby nazwać go „dla ludzików”. Wymyśliłam sobie, jak mniej więcej ma wyglądać i teraz muszę „domyśleć” szczegóły. U nas już tak jest – ja projektuję, obmyślam, szukam, a mąż pomaga nadać temu rzeczywisty kształt.

Po wielu przeglądniętych stronach znalazłam swój ideał: drewniany, modułowy, estetyczny, z logicznie zaprojektowanymi schodami. Oryginalny domek jest poza naszym zasięgiem, ale od czego są chęci i zdolności?! Wspólnymi siłami na pewno uda nam się zrobić podobny.

Tu kilka pomysłów na domek:

(kliknięcie na zdjęcie odsyła do strony, z której pochodzi)

1.

2.

3.

4.

5.

A poniżej wspomniany ideał – domek dla lalek Boomini.

 TUTAJ więcej zdjęć.

Śliczny! Mebelki będą na pewno inne, ale bryłę budynku postaramy się oddać jak najwierniej.

P. S. Kto nie wierzy, że chłopcy lubią i potrafią świetnie bawić się domkami dla lalek, niech popyta znajome przedszkolanki. Kiedy pracowałam w przedszkolu z ogromną przyjemnością patrzyłam, że chłopcy z zaangażowaniem i wypiekami na twarzy okupowali ogromny domek dla lalek i dyskutowali, jak powinny być poustawiane meble. Kto wie? Może któryś z nich to przyszły architekt?