Tagi

, ,

Pudełko jest alternatywą dla pospolitej koperty, w której umieszcza się życzenia i pieniądze z okazji ślubów, urodzin itp. Stwarza więcej możliwości, bo w środku można umieścić trójwymiarowy obrazek.

Na koniec podam szybciutko wyniki losowania candy. Odbyło się bez świadków, bo siedmiomiesięcznego niemowlaka usypiającego w łóżeczku nie liczę:) Nie umieszczam zdjęć z losowania, bo i po co? Wypisałam na karteczkach imiona wszystkich dziewczyn biorących udział w zabawie, poskładałam, wymieszałam i wylosowałam.

Zwyciężczyni to: Ewelina Chlewińska.

Jako ciekawostkę dodam, że to była karteczka, która się bardzo ukryć chciała. Schowała się pod inną i tylko rogi sterczały i to po nie sięgnęłam. Serdecznie gratuluję Pani Ewelino i proszę o przesłanie danych do wysyłki.

Tym osobom, które nie wygrały, życzę powodzenia następnym razem.