Tagi

O Mizielińskich przeczytać możecie TUTAJ.

Pokażę Wam dwie spośród ich książek, które spodobały mi się najbardziej i je kupiłam.

Mapy. Zachwyciło mnie nietuzinkowe podejście do tematu. Kiedy przeglądnęłam ją dokładniej zauważyłam, że nie wszystkie państwa są w niej przedstawione. Szkoda, że choć Europa, w której wszak mieszkamy, nie została opisana dokładniej. Mimo tego drobnego mankamentu książkę warto kupić. Na dwóch stronach umieszczona jest jedna mapa, a na niej najistotniejsze informacje oraz ciekawostki charakterystyczne dla danego państwa. Pomysł niebagatelny, bo tak podane informacje mają większą szansę na dłuższe pozostanie w głowach czytelników, niż te wyczytane z tradycyjnie przedstawianych map.

kliknij aby powiększyć

Mam oko na litery. Świetna zabawa na odszukiwanie przedmiotów/postaci zaczynających się na podaną literkę; dla ułatwienia została podana ich ilość. Karty podzielone są również kolorystycznie.

Kolejny raz Mizielińscy zaskakują pomysłowością.

kliknij aby powiększyć

kliknij aby powiększyć

