Tagi

, , , , , , ,

Moja suknia ślubna będzie krótka, na głowę zamiast welonu założę fascynator z woalką a kwiaty będą zastąpione przez torebkę kopertówkę (w ramach walki z przesądami – kwiaty służą-li i jedynie wróżbom:)).

Fascynator zostanie uszyty przez Karolinkę. Jej prace są tak pomysłowe, estetyczne i precyzyjne, że od razu zapragnęłam, by to ona go uszyła. No i zgodziła się. Za co bardzo Ci dziękuję, Karolinko:)

Suknia szyje się TUTAJ. Nie mam jeszcze żadnych zdjęć, ale efekt końcowy ma być złożony z kilku sukni, które wyszperałam w sieci.

– dekolt i stójka

– rękawy

– dół sukni

– połączenie dołu i góry i ogólny efekt końcowy

Buty i torebka mają być żółte, część fascynatora też oraz jakiś element sukni w pasie. Do tego białe krótkie rękawiczki oraz sutaszowe dodatki przy butach, które mam zamiar zrobić sama, jak już kupię buty.

* pierwsze zdjęcie pochodzi z TEJ strony, pozostałe z TEJ

