Tagi

, , ,

–> 125 g masła

–> 100 g czekolady (nie dodałam)

–> 300 g dżemu

–> 100 g cukru (nie dodałam)

–> 2 roztrzepane jajka

–> 150 g mąki

–> 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

–> 1/2 łyżeczki sody

–> szczypta soli

* masło roztopić, dodać czekoladę – wymieszać

* dodać dżem i cukier – wymieszać

* dodać sól i jajka – wymieszać

* dodać mąkę, proszek i sodę – wymieszać

* wlewać do foremek na 3/4 ich wysokości

* piec 25 minut w temp.  180 stopni C

* można polać polewą lub lukrem

Nie dodałam czekolady, więc moje muffiny były o wiele jaśniejsze niż te według przepisu. Dodałam dżem czerwony wieloowocowy (maliny, truskawki, czerwone porzeczki, bardzo dobry można kupić w Lidlu) i nie było potrzeby dodawać cukru. Do pieczenia wypróbowałam silikonowe foremki i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie ma problemu z wyciąganiem babeczek, po prostu wywraca się foremki na drugą stronę. Polecam babeczki i silikonowe foremki:)

 

