Tagi

, , ,

Poszukuję puzzli, które zostały wyprodukowane dla UNICEF w latach 60-70, może to było koło 75?

Puzzle posiadałam około 15 lat temu, potem zostały przekazane młodszemu kuzynostwu i zniknęły w otchłani przeszłości. Puzzle miały kształt koła, w którego centrum znajdował się gwiazdozbiór, nad nim dzieci trzymające się za ręce a po zewnętrznej stronie krajobrazy z różnych stron świata. Po kilku latach znalazły się dwa brakujące elementy do nieistniejących już puzzli.

Dziś przeglądając zdjęcia starych widokówek, znalazłam jadno takie, które przypomniało mi obraz tamtych puzzli.

Ze wspomnień mamy dowiedziałam się tylko w jakich latach trafiły do naszej rodziny (bo to puzzle, można by rzec, pokoleniowe, przekazane mnie i mojemu bratu przez mamę a my z kolei przekazaliśmy je dalej…) i że były to puzzle UNICEF-u.

Zaczęłam szperać na Allegro, na którym nic nie znalazłam. Dokopałam się do archiwum, w którym trzeba zapłacić około 12 złotych, aby zobaczyć jakiekolwiek dane o aukcji, w tym też zdjęcia. Próbowałam w Google, przeglądając również grafikę na Polskich i zagranicznych stronach. Nic!

Na eBay też nic…

Wreszcie trafiłam na  Flickr-a i tam – są! Zdjęcie, które wklejam niżej, jest własnością nie moją, lecz Pani, która je umieściła na Flickr (-u,-ze?):

PUZZLE UNICEF

Teraz wystarczy rozesłać wici i czekać, aż ktoś umieści je na Allegro:)

